ليست دانشگاه هاي بدون كنكور داروسازي

شنبه 23 تير 1397
13:57
bama

ليست دانشگاه هاي بدون كنكور داروسازي 97

رشته داروسازي يكي از رشته هاي مورد علاقه و پرطرفدار بسياري از افراد است و خيلي از دانش آموزان اين رشته را براي تحصيل دانشگاهي خود امتحان مي كنند. در اين مقاله ميخواهيم ليست دانشگاه هاي بدون كنكور داروسازي 97 را برايتان مشخص كنيم. شايد يكي از دلايل درخواست افراد براي تحصيل در اين رشته، آينده شغلي خوب و مناسب و درآمد عالي رشته داروسازي باشد. امروزه با پذيرش هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد و سراسري بسياري بر اين فكر هستند كه آيا امكان تحصيل بدون كنكور در رشته داروسازي وجود دارد يا خير؟

در ابتدا بايد بگوييم امكان تحصيل در رشته داروسازي بدون شركت در آزمون سراسري كنكور در ايران وجود ندارد. تنها راه تحصيل در رشته داروسازي بدون شركت در كنكور تحصيل در خارج از ايران است. براي تحصيل در رشته داروسازي بدون كنكور نياز به گرفتن پذيرش از دانشگاه هاي خارج از ايران است. البته امكان ادامه تحصيل و يا گرفتن انتقالي به ايران براي دانشجوياني كه داراي شرايط باشند وجود دارد.

شرايط تحصيل و گرفتن انتقالي رشته داروسازي بدون كنكور

در صورتي كه موفق به پذيرش در دانشگاه هاي خارج از كشور در رشته داروسازي شده اند، در صورت داشتن شرايط زير مي توانند با گرفتن انتقالي تحصيل خود را در ايران به اتمام برسانند.

1- گذراندن 72 واحد درسي مورد تأييد وزارت بهداشت ايران

2- كسب معدل بالاي 15 براي واحدهاي گذرانده شده

3- مورد تاييد بودن دانشگاه از نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت.

شرايط پذيرش داروسازي بدون كنكور

براي پذيرش داروسازي بدون كنكور در خارج از كشور نياز است در ابتدا كشور مورد هدف خود را انتخاب و بعد از آن به انتخاب دانشگاه بپردازيد. دانشگاه ها داراي شرايط اختصاصي براي پذيرش هستند و در نظر گرفتن اين شرايط لازم و ضروري است. البته برخي از شرايط نيز عمومي است و براي تمامي دانشگاه ها يكسان است. از جمله شرايط عمومي مي توان به شرايط زير اشاره كرد:

1- دارا بودن ديپلم تجربي يا رياضي

2- دارا بودن ريزنمرات ديپلمنع

3- داشتن مدرك زبان يا گذراندن دوره كالج در دانشگاه مقصد

4- داشتن پشتوانه مالي

از جمله شرايط اختصاصي ميتوان به نحوه پذيرش دانشجو كه ممكن است با آزمون يا بدون آزمون باشد اشاره كرد. علاوه بر اين براي ورود به برخي از دانشگاه ها بايد دوره كالج را گذراند. لازم است بدانيد كه در زمان تحصيل در برخي از دانشگاه ها امكان كار كردن براي دانشجو وجود ندارد و دانشجو ممنوع كار است. و در برخي از دانشگاه ها و كشور ها كار كردن بلامانع است.

كشورهاي پذيرنده داروسازي

لازم است قبل از بررسي ليست دانشگاه هاي بدون كنكور داروسازي 97، بگوييم پذيرش در برخي از دانشگاه ها با برگزاري آزمون همراه است و در برخي از دانشگاه ها بدون آزمون و با در نظر گرفتن ريز نمرات ديپلم صورت مي گيرد. در اينجا نگاهي به كشورهاي پذيرنده و مورد تأييد وزارت بهداشت ايران مي اندازيم:

انگلستان، سوئد، استراليا، ايتاليا

اسامي دانشگاه هاي پذيرنده بدون كنكور داروسازي

در ادامه اسم دانشگاه هاي پذيرنده داروسازي بدون كنكور را آورده ايم. اين دانشگاه ها جزو بهترين دانشگاه هاي رشته داروسازي هستند.

توجه كنيد قبل از گرفتن پذيرش به مورد تأييد بودن دانشگاه از نظر وزارت بهداشت ايران دقت كنيد.

دانشگاهكشور
دانشگاه كمبريجانگلستان
كارولينكيسوئد
موناشاستراليا
ملبورناستراليا

دانشگاه هاي برتر داروسازي

  • آلباني
  • فلوريدا A&M
  • همپتون ماساچوست بوستون
  • اوهايو شمالي
  • راتگرز
  • سنت شمالي
  • سنت لوئيس
  • فينرلي
  • رود آيلنفر
  • آرام

در اين مقاله به معرفي ليست دانشگاه هاي بدون كنكور داروسازي 97 پرداختيم. براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر شما مي توانيد مقاله ثبت نام بدون كنكور داروسازي 97 را نيز مطالعه كنيد.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]