باتری سمعک زیمنس

دوشنبه 11 مهر 1401
15:21
bama

باتری سمعک زیمنس


شرکت زیمنس تحت نظر کشور آلمان و یکی از بهترین برندهای ساخت سمعک هوشمند در جهان می‌باشد. باتری سمعک زیمنس نیز از تولیدات این شرکت است که با نام سیگنیا در بازار عرضه می‌گردند. در این مقاله قصد داریم درباره انواع باتری سمعک زیمنس و ویژگی‌های آن صحبت کنیم.
سمعک وسیله‌ای برای تقویت صدا است و برای فعال شدن و پردازش صدا نیاز به باتری دارد. باتری مورد استفاده برای سمعک معمولا به صورت غیر شارژی هستند و در چهار سایز موجود می‌باشند که هر یک برای نوعی از سمعک کاربرد دارد.
یکی از معروفترین برندهای تولید باتری سمعک، باتری زیمنس است. این باتری به صورتی طراحی شده است که در سایر برندهای سمعک‌ نیز قابل استفاده می‌باشد. شرکت تولید کننده باتری سمعک زیمنس انواع باتری مخصوص کوچکترین سمعک تا قویترین سمعک را تولید و در بازار عرضه می‌نماید.
در زمان خرید باتری بایستی دقت داشته باشید که باتری مخصوص سمعک خود را خریداری کنید. باتری‌های موجود در بازار دارای تاریخ انقضا هستند و تا 2 الی 3 سال زمان دارند تا از آنها استفاده کنید. به همین دلیل از خرید بیش از حد نیازتان اجتناب کنید زیرا ممکن است باتری پی از پایان تاریخ انقضا خالی شود و دیگر قابل استفاده نباشد.
هنگامی که باتری جدیدی خریداری نمودید بهتر است اول باتری‌های موجود در منزل را استفاده کنید سپس به سراغ باتری‌های جدید بروید.


انواع باتری سمعک زیمنس


باتری سمعک زیمنس ساخت کشور آلمان در سایزهای مختلفی تولید و در بازار موجود می‌باشند. در ادامه انواع باتری سمعک زیمنس و ویژگی‌های آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 10:
این باتری سمعک مخصوص سمعک‌های داخل گوش CIC و IIC می‌باشد و در بسته بندی 6 عددی عرضه می‌گردد. این باتری قابل شارژ نیست و تکنولوژی باتری از نوع زینک- هوا می‌باشد. روکش این باتری به رنگ زرد است و کوچکترین نوع باتری سمعک زیمنس می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 13:
این باتری سمعک برای سمعک‌های داخل گوش CIC و IIC مناسب می‌باشد و در هر بسته 6 عدد باتری وجود دارد. روکش این باتری به رنگ نارنجی است. این باتری سمعک قابل شارژ نیست و دارای تکنولوژی زینک- هوا می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 312:
این نوع باتری سمعک مخصوص سمعک‌های داخل گوش ITC و ITE و سمعک پشت گوش RIE می‌باشد. تعداد باتری موجود در هر بسته 6 عدد است و روکش باتری‌ها به رنگ قهوه‌ای می‌باشد. این باتری قابلیت شارژ شدن ندارد و دارای تکنولوژی زینک- هوا می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 675:
این باتری سمعک زیمنس مخصوص سمعک‌های پشت گوشی SUPER POWER و ULTRA POWER می‌باشد و در بسته بندی‌های 6 عددی عرضه می‌گردند. این نوع باتری قابل شارژ نیست و با استفاده از تکنولوژِی زینک- هوا فعال می‌شود. روکش این باتری به رنگ آبی است و بزرگترین نوع باتری زیمنس می‌باشد.
حداکثر عمر باتری سمعک 2 هفته است. البته این زمان با توجه به اندازه سمعک و امکانات موجود در آن متغیر خواهد بود. مسلما باتری‌های بزرگتر عمر بیشتری دارند و باتری‌های کوچکتر مدت زمان کمتری قابل استفاده خواهند بود.البته مواردی مانند صداهای موجود در محیط، دمای محیط و شدت نوسانات صدای اطراف در میزان مصرف باتری اثر گذار خواهند بود و مصرف باتری را بیشتر می‌کنند. به طور معمول طول عمر مفید باتری سمعک 5 روز تا یک هفته است و اگر باتری سمعک خیلی زود خالی می‌شود بهتر است سمعک خود را به تکنسین مربوطه نشان دهید. ممکن است مشکل از سمعک باشد.

قیمت باتری سمعک زیمنس


قیمت باتری سمعک زیمنس در تمام سایزهای 10 تا 675 یکی است و اندازه باتری بر قیمت آن تاثیری ندارد. اما قیمت باتری سمعک در برندهای دیگر ممکن است کمی متفاوت باشد. در زمان خرید باتری دقت داشته باشید که اگر فروشنده باتری را به قیمتی بسیار پائین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد هرگز باتری را خریداری نکنید. زیرا ممکن است تاریخ انقضای باتری در حال اتمام باشد و یا باتری در شرایط نامساعدی نگهداری شده باشد. باتری را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.
دستگاه کوچکی به نام تستر باتری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید ظرفیت باتری را چک کنید. این دستگاه ظرفیت باقی مانده باتری را به شما نشان می‌دهد و بدین ترتیب می‌توانید از مدت زمان کارکرد باتری مطلع شوید.
شرایط نگهداری از باتری سمعک می‌تواند در مدت زمان کارکرد باتری و عمر مفید آن تاثیر گذار باشد. با رعایت چند نکته مهم می‌توانید از هدر رفتن انرژی باتری جلوگیری کنید. به عنوان مثال در زمان خواب و استراحت سمعک را خاموش کنید و درب باتری را با بگذارید تا دمای آن کاهش یابد و رطوبت موجود بر روی باتری تبخیر شود.
اگر به باتری نیاز ندارید برچسب روی آن را جدا نکنید. باتری سمعک دارای تکنولوژی زینک- هوا هستند و در مجاورت با هوا فعال می‌شوند. در این صورت باتری تا زمان مورد نیاز شما خالی خواهد شد. به همین دلیل هرگز باتری را داخل جیبتان نگذارید. زیرا ممکن است برچسب روی آن جدا شود و باتری تخلیه شود. باتری باید درون کیف مخصوص یا داخل بسته بندی خود نگهداری شود.
باتری سمعک را در کنار لوازم فلزی قرار ندهید زیرا موجب می‌شود تا باتری تخلیه شود. باتری را درون کیف محافظ مخصوص نگهداری کنید تا در صورتی که آن را داخل کیفتان قرار دادید مشکلی برای باتری‌ها پیش نیاید.
هرگز باتری را داخل فریزر قرار ندهید. باتری باید در جایی خشک و خنک نگهداری شود.


برچسب ها: باتری سمعک زیمنس ,
[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]