شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

bama

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما


بلیط هواپیما با خرید آنلاین بلیط هواپیما از بلیط کده، این امکان فراهم می شود تا در کمترین زمان در هر کجا که باشید، فقط با دسترسی به اینترنت، خرید بلیط هواپیمای خود را به تمامی مقاصد داخلی و خارجی انجام دهید.جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما کافیست مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و با مقایسه ایرلاین ها و قیمت ها، مناسب ترین گزینه را از بین پروازهای داخلی و خارجی را انتخاب نمایید.با بلیط کده به نقاط مختلف دنیا سفر نماییدبا خرید بلیط هواپیما اهواز و خرید بلیط اینترنتی هواپیما به تمام نقاط ایران و جهان سفر نمایید.

جهت خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی و یا جهت دریافت اطلاعات سفرها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا به صورت آنلاین بلیط مورد نظر خود را تهیه نمایید.مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز از بلیط کده:

• امکان خرید بلیط هواپیما به تمامی مقاصد خارجی

• امکان خرید بلیط هواپیما به تمامی مقاصد داخلی

• امکان خرید بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت

• امکان مشاهده همزامان تمامی ایرلاین ها با ساعات پروازی مختلف
وقتی صحبت از سفر به میان می آید، همه ما می خواهیم با کمترین تلاش ممکن و در سریع ترین زمان به مقصد برسیم. برای رسیدن به مقصد می توانید با قطار، هواپیما، ماشین یا وسایل دیگر سفر کنید.معمولاً فاصله بین نقطه شروع و مقصد و مدت زمان رسیدن به محل موردنظر تعیین می کند که کدام وسیله نقلیه را انتخاب می کنید. برای مثال اگر بخواهید از شمال کشور به اهواز بروید بهترین و سریع ترین راه خرید بلیط هواپیما اهواز است. البته می توانید برای این سفر گزینه های دیگر را هم انتخاب کنید؛ اما زمان سپری شده در بسیار بیشتر از سفر با هواپیما خواهد بود.با این حال، اگر مسیر سفر کوتاه تر باشد و یک یا دو ساعت طول بکشد، اکثر مردم ترجیح می دهند با وسیله شخصی خود جابه جا شوند. زیرا هم هزینه کمی دارد و هم بهترین وسیله برای سفرهای کوتاه به حساب می رود.اما اگر سفر سفرتان مسیر طولانی داشته باشد، باز هم وسیله شخصی را انتخاب می کنید؟ یا ترجیح می دهید با قطار یا هواپیما سفر کنید؟ مطمئناً عوامل دیگری غیر از سرعت وجود دارد که ممکن است انتخاب شما را کمی برای شما چالش بکشد. معمولاً در این مواقع بهترین انتخاب برای مسافرت می تواند با قطار یا هواپیما باشد. در اینجا برخی از مزایا و معایب سفر با قطار و هواپیما را به شما خواهیم گفت؛ بنابراین می توانید در مورد انتخاب وسیله نقلیه برای سفر خود تصمیم بهتری بگیرید.

خرید واکسن hpv

خرید واکسن hpv


آزمایش آنلاین ارائه دهنده بروز ترین خدمات پزشکی در منزل ، اینبار با تزریق این واکسن در منزل رویکرد جدیدی در پیشگیری از بیماری های جنسی را آغاز کرده است

همانطور که مطرح شد انواع مختلف HPV از طریق تماس جنسی گسترش می‌یابند و با بیشتر موارد سرطان دهانه رحم در ارتباط هستند. گارداسیل (Gardasil) یک واکسن HPV است که توسط سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده تایید شده است و می‌تواند هم برای دختران و هم برای پسران استفاده شود. واکسن HPV اگر قبل از اینکه یک دختر یا زن به ویروس آلوده شود تزریق شود، می‌تواند از بیشتر موارد سرطان دهانه رحم جلوگیری کند. علاوه بر این، خرید واکسن hpv می‌تواند از ابتلای زنان به سرطان واژن و ولور جلوگیری کند و همچنین، از ابتلای زنان و مردان به زگیل‌های تناسلی و سرطان مقعد، دهان و گلو پیشگیری کند. از سوی دیگر، واکسیناسیون پسران می‌تواند به محافظت دختران در برابر این ویروس نیز کمک کند.

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، یک عفونت ویروسی است که از طریق تماس پوست به پوست بین افراد منتقل می‌شود. بیش از 100 نوع HPV وجود دارد که بیشتر از 40 مورد آن از طریق تماس جنسی منتقل می‌شود و می‌تواند اندام تناسلی، دهان یا گلو را تحت تاثیر قرار دهد. بر طبق گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC)، شایع‌ترین راه انتقال hpv از راه رابطه جنسی است. HPV آن‌قدر شایع است که اکثر افرادی که ازنظر جنسی فعال هستند حتی با وجود داشتن شرکای جنسی کم، در برخی مواقع به چند نوع HPV مبتلا می‌شوند. در برخی موارد، عفونت HPV دستگاه تناسلی ممکن است هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نکند. بااین‌حال، برخی از انواع HPV می‌توانند منجر به ایجاد زگیل‌های تناسلی و حتی سرطان‌های دهانه رحم، مقعد، دهان و گلو شوند. به همین دلیل، دریافت واکسن HPV اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه با این واکسن بیشتر آشنا می‌شوید.


خرید انواع واکسن hpv


سه واکسن HPV به نام‌های واکسن نه ظرفیتی (گارداسیل 9)، واکسن چهار ظرفیتی (گارداسیل) و واکسن دو ظرفیتی به نام واکسن سرواریکس (Cervarix)، واکسن‌هایی هستند که از سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده آمریکا، مجوز دریافت کرده‌اند. هر سه نوع این واکسن‌ها می‌توانند از انواع 16 و 18 HPV پیشگیری کنند. این انواع HPV در بیشتر موارد سرطان ناشی از این ویروس‌ها نقش دارند. واکسن گارداسیل 9، یک واکسن HPV نه ظرفیتی است که از افراد در برابر انواع 6، 11، 16، 18، 31، 33، 45، 52 و 58 HPV محافظت می‌کند و تنها واکسن HPV است که در حال حاضر در ایالات‌متحده توزیع می‌شود.

برای HPV یک واکسن دیگر نیز وجود دارد که ساخت ایران و شرکت نویان پژوهان زیست دارو است. این واکسن، واکسن پاپیلوگارد (Papiloguard) نام دارد که نسبت به واکسن‌های دیگر HPV ارزان‌قیمت‌تر است و اثربخشی آن نیز تایید شده است. واکسن پاپیلوگارد از شما در برابر گونه‌های 16 و 18 ویروس HPV محافظت می‌کند که این گونه‌ها عامل ایجاد سرطان دهانه رحم هستند.


خرید و تزریق واکسن hpv در منزل چه مزایایی دارد؟


واکسیناسیون یک روش ساده است و می‌تواند به‌راحتی در منزل و توسط یک پرستار آموزش‌دیده انجام شود. مزایای تزریق واکسن HPV در منزل شامل موارد زیر است: • بارزترین مزیت واکسیناسیون در منزل این است که می‌توانید در فضای راحت منزل خود خدمات پرستار را دریافت کنید، نه اینکه مجبور شوید مسیر طولانی به کلینیک را طی کنید و منتظر نوبت خود بمانید. • واکسن زدن برای کودکان، استرس‌زاست؛ بنابراین برای سهولت روند کار بهتر است که آن‌ها در فضای راحت خانه واکسینه شوند، در این صورت شما نیز می‌توانید به فرزندتان در آرام شدن، کمک بیشتری کنید. • واکسیناسیون در خانه به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب روز و زمان واکسیناسیون را طبق برنامه انجام دهید، نه اینکه به خاطر کارهای دیگر، برنامه واکسیناسیون را به تعویق بیندازید.

درنهایت، اگرچه HPV به‌طورکلی، خودبه‌خود از بین می‌رود اما برخی از انواع آن می‌توانند به بیماری‌های جدی‌تری مانند سرطان دهانه رحم تبدیل شوند. واکسن HPV می‌تواند از 11 سالگی تا 45 سالگی در برابر این ویروس از افراد محافظت کند و عوارض جانبی آن در موارد نادری مشاهده شده‌اند. اگر در مورد واکسن HPV و مزایا و معایب آن سوالات دیگری دارد لازم است آن را با پزشک مطرح کنید تا بتوانید در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرید و از سلامت خود مراقبت بیشتری داشته باشید.

زمانی که فردی به این بیماری مبتلا می شود، ویروس اچ پی وی در رگ های خونی بیمار منتشر می شود. این ویروس درزمان طولانی مدت که در بدن بیمار است ممکن است باعث تغییر سلول های طبیعی بدن شود و پیش زمینه ای برای ایجاد تومور و سرطان ایجاد کند. طبق تحقیقات انجام شده، این ویروس باعث بروز نئوپلازی های گردن رحم در زنان می شود. hpv در زنان و hpv در مردان نیز می تواند باعث بروز سرطان دهان شود. طبق تحقیقات نیمی از سرطان فرج، سرطان آلت تناسلی مردانه و سرطان مهبل، با این ویروس ارتباط دارد. حال که این را می دانیم، باید در خصوص پیشگیری و تزریق واکسن این ویروس اقدام جدی ای انجام دهیم.

واکسن hpv برای همه ی سنین مفید است ولی در صورتیکه در سن پایین تر تزریق شود مفیدتر می باشد. اما واکسن اچ پی وی به زنان باردار یا کسانی که بیماری های خاص دارند، توصیه نمی شود. همین طور کسانی که به لاتکس و یا مخمر حساسیت دارند بهتر است آن را با پزشک در میان بگذارند و با مشورت او تزریق نمایند. حال اگر حساسیت داشته باشید باید چه کرد؟ برای این که ببینید به واکسن آلرژی دارید یا خیر، می توانید در دوز اول واکسن این موضوع را متوجه شوید. بعد از آن که در دوز اول بدنتان نسبت به واکسن اچ پی وی حساسیت نشان داد، از زدن دوز دوم امتناع نمایید. چرا که ممکن است سلامتی شما را تهدید کند.


باتری سمعک دی پاور

باتری سمعک دی پاور


منبع تغذیه و انرژی سمعک برای کار کردن، باتری می باشد. باتری سمعک دی پاور یکی از برندهای خوب و باکیفیت باتری در بازار می باشد. با توجه به این که اندازه سمعک ها متفاوت می باشد بنابرین اندازه باتری ها نیز متقاوت هستند. به طور کلی باتری ها چهار سایز دارند.

باتری سمعک دی پاور ساخت کشور آلمان و دارای گواهینامه سی ای می باشد. و همانطور که قبلا اشاره نمودیم در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می شود. باتری سمعک دی پاور محصولی از برند دی پاور است. این نوع باتری ابعاد کوچک دارد و در سمعک های پشت گوشی کوچک و داخل گوشی مورد استفاده قرار می گیرد.

باتری سمعک دی پاور از نوع روی- هوا است و با هوا فعال می شود. به این گونه که پس از برداشتن برچسب از روی باتری سمعک، اکسیژن هوا با روی موجود در باتری واکنش پیدا می کند و باتری

فعال می شود. گفتنی است گواهینامه سی ای این باتری که یک نشان بازرگانی است، به این منظور است که باتری مورد تائید اتحادیه اروپاست و خرید و فروش آن در این حوزه مجاز است.


ویژگی های باتری سمعک دی پاور


تکنولوژی سمعک: تکنولوژی سمعک ها به سه دسته تقسیم می شوند، که عبارتند از: سمعک های دیجیتال هوشمند، سمعک های با هوش مصنوعی و سمعک های آنالوگ. مصرف باتری در سمعک های آنالوگ کمترین میزان است و سمعک های با تکنولوژی هوش مصنوعی بالاترین مصرف انرژی باتری را دارند.

تعداد کانال و باند سمعک: سمعک ها در تعداد کانال های متفاوت تولید می شوند. اصولا هر چه تعداد کانال سمعک بیشتر باشد تعداد پردازش های سمعک بر روی صدای گفتاری بیشتر می شود که این افزایش پردازش سبب مصرف بیشتر باتری سمعک خواهد شد.

تعداد مدارها و برنامه های سمعک: در هر سمعک برنامه و مدارهایی فعال است. هر کدام از برنامه ها کارایی خاصی دارند. به طور مثال در سمعک برنامه تقویت صدای گفتار، حذف سوت سمعک، برنامه کاهش سرو صدای اضافی، برنامه بلوتوث، برنامه تلفن، برنامه افزایش قدرت سمعک…

با فعال شدن هر کدام از این برنامه ها، مصرف باتری سمعک افزایش می یابد.

اندازه باتری سمعک: اندازه باتری سمعک به اندازه سمعک بستگی دارد. هر چه سمعک بزرگتر باشد، اندازه باتری سمعک نیز بزرگتر می شود. باتری سمعک دی پاور در چهار سایز تولید می شود. هر چه سایز باتری بزرگتر شود میزان روزهایی که باتری کار می کند، بیشتر می شود.

کیفیت باتری سمعک: کیفیت باتری سمعک بسیار با اهمیت است. امروزه باتری های تقلبی با برندهای نچندان مشهور تولید می شوند که سبب می شود نسبت به باتری های اصل ساعات کمتری کار کنند. استفاده از باتری اصل و مرغوب به نفع مصرف کنندگان است. باتری سمعک دی پاور اصل را از مرکز آزمایش آنلاین تهیه فرمایید.

میزان ساعت استفاده از سمعک در طول روز: هر چه در طول روز از سمعک بیشتر استفاده شود، طبیعتا میزان مصرف انرژی باتری نیز بیشتر خواهد شد.

نحوه نگهداری از باتری: این که باتری چگونه نگهداری شود، بسیار اهمیت دارد. باتری باید در محل های خشک و خنک نگهداری شود. اگر باتری ها در مکان های گرم و مرطوب نگهداری شود، از کیفیت مواد شیمیایی باتری کاسته شده و عمر باتری زودتر تمام می شود.

جدید یا قدیمی بودن سمعک: این که سمعک چند سال است که کار می کند، بسیار مهم است. افزایش کارکرد سمعک و افزایش استهلاک سمعک مصرف باتری سمعک را بیشتر می کند.

همیشه برای خریداران باتری این سوال پیش می آید که می توان از باتری ساعت برای سمعک استفاده کرد؟ باتری ساعت بسیار شبیه به باتری سمعک است اما از لحاظ تکنولوژی و عملکرد بسیار تفاوت دارند. باتری ساعت از جنس جیوه و آلکالین است و انرژی آن در حد تکان دادن عقربه ساعت است اما باتری سمعک اصلا جیوه ندارد و از جنس روی- هوا است و با اکسیژن هوا فعال می شود و کار می کند.

باتری سمعک ولتاژ بالایی دارد و در هر ثانیه انرژی لازم برای پردازش و آنالیز حدود 20 الی 50 هزار پردازش در ثانیه را فراهم می کند. بنابرین اگر از باتری ساعت در سمعک استفاده شود، به مرور زمان سمعک خراب می شود.

باتری سمعک دی پاور را از آزمایش آنلاین تهیه فرمایید تا از اصل بودن و تاریخ انقضای آن اطمینان خاطر داشته باشید.

باتری ها به طور معمول در فروشگاه، داروخانه یا فروشگاه های لوازم الکترونیکی موجود هستند. معمولا تاریخ انقضا باتری ها 2 تا 4 سال بعد از تولید است. بهتر است باتری تهیه شده حداقل تاریخ انقضا داشته باشد و قبل از رسیدن به دست مصرف کننده در جای خشک و خنک نگهداری شده باشد. هر چه از تاریخ تولید باتری مدت زمان کمتری گذشته باشد و در شرایط مناسب تری نگهداری شده باشد، طول عمر باتری سمعک بیشتر می باشد. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان تهیه باتری سمعک دی پاور ، باتری سمعک زیمنس ، باتری سمعک دوراسل و بقیه برند های معتبر باتری سمعک از مرکز آزمایش آنلاین می باشد. در این مرکز به سوالات شما عزیزان در رابطه با باتری ها پاسخ داده می شود.

باتری سمعک ویدکس

باتری سمعک ویدکس


باتری های سمعک هم مانند خود سمعک ها، برندهای متفاوتی دارند. باتری سمعک ویدکس از برندهای بسیار خوب موجود در بازار است. این باتری هم مانند دیگر برندها در عملکرد سمعک نقش بسیار مهمی دارد. توصیه می شود تنها از باتری های مخصوص سمعک استفاده نمایید، استفاده از باتری هایی که اندازه یکسان با باتری مخصوص سمعک دارند باعث خرابی و آسیب به قطعات داخلی سمعک می شود. یکی از بهترین باتری های موجود در بازار باتری سمعک ویدکس است که با فناوری روی- هوا کار می کند. در این باتری ها روی ذخیره شده است و ترکیب آن با اکسیژن موجود در هوا باعث فعال شدن آن می شود.

میزان مصرف باتری سمعک ویدکس به تکنولوژی و تعداد کانال سمعک بستگی دارد:

تکنولوژی سمعک: آنالوگ، دیجیتال هوشمند و سمعک های هوش مصنوعی. کمترین میزان مصرف باتری مربوط به سمعک های آنالوگ می باشد و سمعک های با تکنولوژی هوش مصنوعی بالاترین مصرف انرژی را دارند.

تعداد کانال سمعک: سمعک ها در کانال های متفاوت تولید می شوند. اصولا هر چه تعداد کانال سمعک بیشتر شود تعداد آنالیزهای سمعک بر روی صدای گفتاری بیشتر می شود که این آنالیز سبب مصرف بیشتر باتری می شود.

سایز باتری: سایز باتری به اندازه سمعک بستگی دارد. هر چه سمعک بزرگتر باشد اندازه باتری مورد استفاده در آن هم بزرگتر می شود. باتری های ویدکس در چهار سایز تولید می شوند.

تعداد مدارها و برنامه های فعال سمعک: در سمعک ها برنامه ها و مدارهای فعالی وجود دارد که هر کدام از این مدارها وظایف خاصی بر عهده دارند. به طور مثال در سمعک ها برنامه افزایش قدرت سمعک، برنامه تلفن، برنامه حذف سوت، برنامه تقویت صدای گفتار، برنامه کاهش سر و صداهای اضافی، برنامه وایرلس و ده ها برنامه دیگر وجود دارد. با فعال شدن هر یک از این برنامه ها مصرف باتری افزایش می یابد.

میزان ساعت استفاده از سمعک در طول روز: هر چه استفاده از باتری در طول روز بیشتر باشد، مصرف باتری نیز بالاتر خواهد رفت.

کیفیت باتری سمعک: کیفیت باتری سمعک بسیار اهمیت دارد. باتری باکیفیت ویدکس انرژی و طول عمر مفید خواهد داشت. متاسفانه باتری های تقلبی یا برندهای با اسم نچندان مشهور در حالت یکسان نسبت به یک برند مرغوب مانند باتری سمعک ویدکس تعداد ساعت کمتری کار می کند. بنابرین اگر از باتری های بی کیفیت استفاده می کنید انتظار زودتر تمام شدن آن هم داشته باشید.برای تهیه باتری ویدکس با کیفیت و مرغوب بهتر است با مراکز آزمایش آنلاین تماس حاصل فرمایید.


انواع باتری سمعک ویدکس


باتری سمعک ویدکس در چهار سایز و رنگ مختلف تولید می شود. سایز10 کوچکترین سایز، سپس 312 و بعد از آن 13 و در نهایت سایز 675 بزرگترین سایز سمعک ویدکس است. سایز باتری در تمام کشور ها و در تمامی برندها یکسان می باشد.زمان انقضای باتری سمعک بسیار اهمیت دارد. گاهی افراد باتری هایی تهیه می کنند که به علت این که تاریخ انقضای آن گذشته است یا زمان کمی به انقضای آن مانده است، باتری آن ها خیلی زودتر از زمان موعد تمام می شود. حداقل باید دوسال به انقضای باتری زمان مانده باشد. هر چه به انقضای باتری سمعک زمان کمتری مانده باشد کیفیت مواد شیمیایی باتری کمتر می شود که این کیفیت کمتر سبب زودتر تمام شدن باتری می شود.باتری سمعک ویدکس را از جاهای معتبری چون مرکز آزمایش آنلاین تهیه فرمایید، تا با خیالی آسوده باتری با تاریخ انقضا و کیفیت مناسب به دستتان برسد.اولین مورد، تاریخ انقضا باتری است. باتری سمعک هنگام مصرف بهتر است حداقل 2 الی 3 سال تاریخ انقضا داشته باشد، هر چه تاریخ انقضا طولانی تر باشد، طول عمر باتری بیشتر است. مورد بعدی رطوبت است، رطوبت می تواند دریچه هوای روی باتری را مسدود کند و باعث شود تا کارایی باتری کمتر شود و همچنین رطوبت می تواند با مواد شیمیایی باتری مخلوط شود و باعث شود سریع تر تخلیه شود.عمر استاندارد باتری سمعک بستگی به تکنولوژی سمعک، نوع باتری و ظرفیت باتری، ساعات استفاده از سمعک و میزان پخش صدا از تلفن همراه، از 5 تا 15 روز می باشد.باتری سمعک ویدکس را برای شما عزیزان معرفی نمودیم. باتری سمعک ویدکس ، باتری سمعک دی پاور ، باتری سمعک زیمنس ، باتری سمعک ریواک و بقیه برند های معتبر باتری سمعک را از مرکز آزمایش آنلاین تهیه فرمایید تا از اصل بودن آن مطمئن باشید. پرسنل مرکز آزمایش آنلاین آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان و راهنمایی جهت بهترین خرید هستند.


باتری سمعک زیمنس

باتری سمعک زیمنس


شرکت زیمنس تحت نظر کشور آلمان و یکی از بهترین برندهای ساخت سمعک هوشمند در جهان می‌باشد. باتری سمعک زیمنس نیز از تولیدات این شرکت است که با نام سیگنیا در بازار عرضه می‌گردند. در این مقاله قصد داریم درباره انواع باتری سمعک زیمنس و ویژگی‌های آن صحبت کنیم.
سمعک وسیله‌ای برای تقویت صدا است و برای فعال شدن و پردازش صدا نیاز به باتری دارد. باتری مورد استفاده برای سمعک معمولا به صورت غیر شارژی هستند و در چهار سایز موجود می‌باشند که هر یک برای نوعی از سمعک کاربرد دارد.
یکی از معروفترین برندهای تولید باتری سمعک، باتری زیمنس است. این باتری به صورتی طراحی شده است که در سایر برندهای سمعک‌ نیز قابل استفاده می‌باشد. شرکت تولید کننده باتری سمعک زیمنس انواع باتری مخصوص کوچکترین سمعک تا قویترین سمعک را تولید و در بازار عرضه می‌نماید.
در زمان خرید باتری بایستی دقت داشته باشید که باتری مخصوص سمعک خود را خریداری کنید. باتری‌های موجود در بازار دارای تاریخ انقضا هستند و تا 2 الی 3 سال زمان دارند تا از آنها استفاده کنید. به همین دلیل از خرید بیش از حد نیازتان اجتناب کنید زیرا ممکن است باتری پی از پایان تاریخ انقضا خالی شود و دیگر قابل استفاده نباشد.
هنگامی که باتری جدیدی خریداری نمودید بهتر است اول باتری‌های موجود در منزل را استفاده کنید سپس به سراغ باتری‌های جدید بروید.


انواع باتری سمعک زیمنس


باتری سمعک زیمنس ساخت کشور آلمان در سایزهای مختلفی تولید و در بازار موجود می‌باشند. در ادامه انواع باتری سمعک زیمنس و ویژگی‌های آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 10:
این باتری سمعک مخصوص سمعک‌های داخل گوش CIC و IIC می‌باشد و در بسته بندی 6 عددی عرضه می‌گردد. این باتری قابل شارژ نیست و تکنولوژی باتری از نوع زینک- هوا می‌باشد. روکش این باتری به رنگ زرد است و کوچکترین نوع باتری سمعک زیمنس می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 13:
این باتری سمعک برای سمعک‌های داخل گوش CIC و IIC مناسب می‌باشد و در هر بسته 6 عدد باتری وجود دارد. روکش این باتری به رنگ نارنجی است. این باتری سمعک قابل شارژ نیست و دارای تکنولوژی زینک- هوا می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 312:
این نوع باتری سمعک مخصوص سمعک‌های داخل گوش ITC و ITE و سمعک پشت گوش RIE می‌باشد. تعداد باتری موجود در هر بسته 6 عدد است و روکش باتری‌ها به رنگ قهوه‌ای می‌باشد. این باتری قابلیت شارژ شدن ندارد و دارای تکنولوژی زینک- هوا می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 675:
این باتری سمعک زیمنس مخصوص سمعک‌های پشت گوشی SUPER POWER و ULTRA POWER می‌باشد و در بسته بندی‌های 6 عددی عرضه می‌گردند. این نوع باتری قابل شارژ نیست و با استفاده از تکنولوژِی زینک- هوا فعال می‌شود. روکش این باتری به رنگ آبی است و بزرگترین نوع باتری زیمنس می‌باشد.
حداکثر عمر باتری سمعک 2 هفته است. البته این زمان با توجه به اندازه سمعک و امکانات موجود در آن متغیر خواهد بود. مسلما باتری‌های بزرگتر عمر بیشتری دارند و باتری‌های کوچکتر مدت زمان کمتری قابل استفاده خواهند بود.البته مواردی مانند صداهای موجود در محیط، دمای محیط و شدت نوسانات صدای اطراف در میزان مصرف باتری اثر گذار خواهند بود و مصرف باتری را بیشتر می‌کنند. به طور معمول طول عمر مفید باتری سمعک 5 روز تا یک هفته است و اگر باتری سمعک خیلی زود خالی می‌شود بهتر است سمعک خود را به تکنسین مربوطه نشان دهید. ممکن است مشکل از سمعک باشد.

قیمت باتری سمعک زیمنس


قیمت باتری سمعک زیمنس در تمام سایزهای 10 تا 675 یکی است و اندازه باتری بر قیمت آن تاثیری ندارد. اما قیمت باتری سمعک در برندهای دیگر ممکن است کمی متفاوت باشد. در زمان خرید باتری دقت داشته باشید که اگر فروشنده باتری را به قیمتی بسیار پائین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد هرگز باتری را خریداری نکنید. زیرا ممکن است تاریخ انقضای باتری در حال اتمام باشد و یا باتری در شرایط نامساعدی نگهداری شده باشد. باتری را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.
دستگاه کوچکی به نام تستر باتری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید ظرفیت باتری را چک کنید. این دستگاه ظرفیت باقی مانده باتری را به شما نشان می‌دهد و بدین ترتیب می‌توانید از مدت زمان کارکرد باتری مطلع شوید.
شرایط نگهداری از باتری سمعک می‌تواند در مدت زمان کارکرد باتری و عمر مفید آن تاثیر گذار باشد. با رعایت چند نکته مهم می‌توانید از هدر رفتن انرژی باتری جلوگیری کنید. به عنوان مثال در زمان خواب و استراحت سمعک را خاموش کنید و درب باتری را با بگذارید تا دمای آن کاهش یابد و رطوبت موجود بر روی باتری تبخیر شود.
اگر به باتری نیاز ندارید برچسب روی آن را جدا نکنید. باتری سمعک دارای تکنولوژی زینک- هوا هستند و در مجاورت با هوا فعال می‌شوند. در این صورت باتری تا زمان مورد نیاز شما خالی خواهد شد. به همین دلیل هرگز باتری را داخل جیبتان نگذارید. زیرا ممکن است برچسب روی آن جدا شود و باتری تخلیه شود. باتری باید درون کیف مخصوص یا داخل بسته بندی خود نگهداری شود.
باتری سمعک را در کنار لوازم فلزی قرار ندهید زیرا موجب می‌شود تا باتری تخلیه شود. باتری را درون کیف محافظ مخصوص نگهداری کنید تا در صورتی که آن را داخل کیفتان قرار دادید مشکلی برای باتری‌ها پیش نیاید.
هرگز باتری را داخل فریزر قرار ندهید. باتری باید در جایی خشک و خنک نگهداری شود.

خرید باتری سمعک

باتری سمعک


باتری یکی از مهمترین اجزای سمعک است و قدرت و کیفیت آن در عملکرد سمعک بسیار موثر خواهد بود. باتری سمعک در مدل‌های شارژی و معمولی در بازار موجود می‌باشند و به طور کلی باید بدانیم که باتری تحت چه شرایطی عمر بیشتری خواهد داشت. خرید باتری با کیفیت و نگهداری صحیح از آن از جمله مواردی است که در ماندگاری و دوام باتری موثر می‌باشد.
سمعک دستگاهی است که به شنوایی افراد کمک می‌کند و به همین دلیل نحوه عملکرد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب اجزای سمعک مانند باتری در عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر سمعک نقش مهمی دارد. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف باتری سمعک و نحوه نگهداری صحیح از آن را بررسی کنیم.

انواع باتری سمعک


باتری سمعک در اندازه‌های مختلف و مناسب برای انواع سمعک در بازار موجود می‌باشد. باتری‌ها بر اساس اندازه به پنج دسته 5، 10، 13، 312 و 675 تقسیم می‌شوند. هر یک از اندازه‌های ذکر شده برای سمعک خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید متناسب با ظرفیت سمعک انتخاب شود.
عمر باتری سمعک به میزان استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال اگر 16 ساعت در روز از سمعک استفاده شود بسته به اندازه باتری و نوع آن، از 5 روز تا دو هفته باتری قابل استفاده خواهد بود. اگر سمعک کمتر از این مدت زمان کار کرد ممکن است سمعک مشکلی داشته باشد و یا اینکه باتری کیفیت مطلوبی ندارد و زود خالی می‌شود.
در نگهداری باتری‌های شارژی و غیر شارژی سمعک باید کمی دقت کنید تا عمر مفید باتری بیشتر شود. چند نکته مهم که می‌تواند در بهبود عملکرد باتری موثر باشد عبارتند از:
باتری را هنگامی که خیلی گرم است به شارژر متصل نکنید. باتری باید با دمای اتاق هم دما باشد در غیر اینصورت از عمر مفید آن کاسته خواهد شد.
هنگامی که سمعک را خاموش کردید و آن را نیاز نداشتید، در قسمت باتری را باز بگذارید تا دمای باتری پائین بیاید و رطوبت موجود در اطراف و روی باتری تبخیر شود.
باتری را بدون بسته بندی داخل کیف یا جیب نگذارید زیرا ممکن است برچسب باتری از آن جدا شود و باتری فعال شود.
باتری را در معرض اشیای فلزی قرار ندهید زیرا ممکن است باتری را خالی کند و یا آن را ضعیف کند.
به تاریخ روی باتری دقت کنید. اگر باتری‌هایی دارید که قبلا خریداری کردید ابتدا آنها را استفاده کنید سپس باتری‌های جدید را از بسته بندی خارج کنید.
هرگز باتری سمعک را درون فریزر قرار ندهید. برخی از افراد بر این باورند که با گذاشتن باتری در داخل فریزر از هدر رفتن شارژ باتری جلوگیری می‌شود. اما در مورد باتری‌های سمعک زینک- ایر این موضوع کاملا عکس عمل می‌کند و باتری تخلیه می‌شود. باتری باید در دمای معمولی اتاق نگهداری شود.
اگر سمعک خود را به مدت چند روز استفاده نمی‌کنید، بهتر است باتری ها را در بیاورید. ماندن باتری درون سمعک ممکن است موجب فاسد شدن باتری شود و به سمعک آسیب برساند.
والدینی که کودکانشان از سمعک استفاده می‌کنند باید بسیار مراقب باشند تا باتری‌ها در دسترس کودکان قرار نگیرد. زیرا امکان بلعیده شدن باتری توسط کودکان وجود دارد و بسیار خطرناک است. به همین دلیل باید سمعک را در زمان استراحت درون قاب مخصوص قرار دهید تا کودکان با ان بازی نکنند و باتری آن را در نیاورند.

همچنین یهتر است در زمان خرید باتری سمعک از برندهای با کیفیت و معروف استفاده کنید. کیفیت باتری در عملکرد سمعک بسیار موثر است و بی کیفیت بودن باتری و فاسد شدن آن ممکن است به سمعک آسیب بزند و عملکرد سمعک را ضعیف کند. اگر باتری باکیفیت خریداری می‌کنید اما مصرف سمعک زیاد است و باتری زود خالی می‌شود، ممکن است سمعک مشکلی داشته باشد. به همین علت حتما سمعک را به متخصص نشان دهید.

بیمارستان آتیه تهران

بیمارستان آتیه تهران


بیمارستان آتیه یک بیمارستان خصوصی و تخصص بیمارستان عمومی ( جنرال ) می باشد . این بیمارستان در 12 طبقه بنا شده است و با ظرفیت 350بیمار بستری فعالیت می کند و بیش از 200 پزشک متخصص در رشته های گوناگون جراحی و داخلی ، آزمایشگاه های پیشرفته و امکانات تصویر برداری مدرن به صورت 24 ساعته ، مناسب ترین و سریع ترین روش های درمانی را به بیماران عزیز ارائه می دهند. بیمارستان آتیه تهران هر ساله موفق به اخذ گواهینامه ارزشیابی درجه یک شده است.
خوشبختانه از اردیبهشت ماه سال 1401 بخش آب درمانی ( ویژه آقایان ) در بیمارستان آتیه آغاز به کار کرد . از فواید آب درمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود :
مشکلات حرکتی و تعادلی پس از سکته مغزی
محدودیت های دامنه حرکتی مفاصل
ضعف عضلات پس از اعمال جراحی
دردهای ناشی از آرتروز کمر ، زانو و…
درد واسپاسم عضلانی
ورم محیطی اندام ها
آسیب دیدگی های ارتوپدی
جهت هماهنگی و رزرو وقت با بخش کار درمانی با شماره تلفن 88086400 واحد فیزیوتراپی تماس حاصل نمایید
در ادامه مطلب به دیگر امکانات بیمارستان آتیه اشاره خواهیم نمود :
نوبت دهی بیمارستان آتیه تهران
در بیمارستان آتیه نوبت دهی به صورت حضوری و تلفنی انجام می پذیرد:
تلفن : 88565401 – 88565402 – 88565403 – 88565404
بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان آتیه
جهت کسب اطلاعات بیشتر با امور قرار داد های بیمارستان با شماره داخلی ( 2214) تماس حاصل نمایید.
بیمه آتیه سازان حافظ
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه ایران
بیمه پارسیان
بیمه بانک تجارت
بیمه بانک توسعه صادرات
بیمه رفاه کارگران
بیمه بانک سپه
بیمه بانک صادرات
بیمه بانک صنعت و معدن
بیمه بانک کشاورزی
بیمه بانک مرکزی
بیمه بانک مسکن
بیمه بانک ملت
بیمه معلم
راه های ارتباطی با بیمارستان آتیه
مراجعین محترم می توانید از طریق راه های زیر با بیمارستان در ارتباط باشید :
برای تماس از خارج از بیمارستان ابتدا باید پیش شماره 8272 را گرفته سپس داخلی مورد نظر را شماره گیری نمایید.
راه های دسترسی به بیمارستان آتیه
بیمارستان آتیه در شمال غرب تهران در بلوار فرحزادی واقع شده است و از طریق مترو و اتوبوس قابل دسترس می باشد :
آدرس : تهران ، شهرک قدس ( غرب ) بلوار فرحزادی ، تقاطع شهید فرحزادی و دادمان ، بیمارستان آتیه
مترو : ایستگاه اتوبوس میدان صنعت مترو دانشگاه شریف
اتوبوس : ایستگاه اتوبوس مدرسه
ساعات ملاقات بیمارستان آتیه تهران
بخش های عمومی : همه روزه از ساعت 14 الی 16
بخش های ویژه : همه روزه از ساعت 15 الی 16
هر اتاق بیمارستان دارای 2 پریز تلفن می باشد و هر اتاق بیمار دارای یک خط مستقیم است .
این مرکز دارای بخشی به نام بخش پگاه می باشد که شامل یک اتاق مجزا با 6 تخت سرپایی که مجهز به اکسیژن و ساکشن مرکزی و اتاق هود برای کشیدن داروهای شیمی درمانی می باشد .در ادامه اقدامات انجام شده در بخش پگاه را معرفی خواهیم نمود :
تماس با بیمار بعد از ترخیص جهت یادآوری نوبت بعدی و جویا شدن حال بیمار بعد از ترخیص
پخش فیلم و موزیک برای بیمار و موزیک درمانی
انجام شیمی درمانی از طریق پورت برای بیمار و هپارینه کردن پورت
پورت گزاری جهت بیماران کمو تراپی
راهنمایی در مورد یافتن داروهای کمیاب
انجام بیوبسی از مغز استخوان
احیا در صورت حساسیت و آلرژی دارویی
انجام شیمی درمانی برای بیماران به صورت سرپایی و یکروزه
آموزش بیماران در مورد تغذیه و چگونگی برخورد با عوارض بعد از شیمی درمانی
آماده سازی داروهای شیمی درمانی برای کلیه بیماران بستری در بیمارستان
آموزش بیماران ، همراهان ، و پاسخ به سوالاتشان به صورت تلفنی

بیمارستان نیکان تهران

بیمارستان نیکان تهران


بیمارستان نیکان یکی از بزرگترین بیمارستان های تهران به شمار می‌رود که در سال 1390 تاسیس شد. این بیمارستان با بیش از 270 تخت و تجهیزات پیشرفته یکی از جدید ترین و مدرن ترین بیمارستان های خصوصی با تخصص عمومی ( جنرال ) تهران می ‌باشد . بیمارستان نیکان در زمینه گردشگری سلامت فعالیت جدی دارد و با توجه به مجهز بودن بخش های بستری به آخرین تکنولوژی های ، ایجاد فضای مناسب اقامتی برای بیمار ، وجود متخصصان و پزشکان مسلط به زبان های عربی ، انگلیسی و فرانسوی در این راستا موفق بوده است .
نوبت دهی بیمارستان نیکان
نوبت دهی کلنیک بیمارستان نیکان تهران به صورت حضوری و تلفنی از طریق اپراتور در روز های غیر تعطیل از ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر و نوبت دهی تلگرامی و تلفنی اتوماتیک در همه روزهای هفته حتی روز های تعطیل به صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد .
با توجه به اینکه در بیمارستان های خصوصی قرارداد با بیمه های تکمیلی ممکن است تغییر پیدا کرده باشد ، از تعهد بیمه مورد نظر خود با بیمارستان اطمینان حاصل فرمایید :
تلفن : 29121010 – 29121020 – 29121030
بیمه البرز
بیمه کمک رسان
بیمه آسیا
بیمه ایران
بیمه کارآفرین
بیمه کوثر
بیمه نوین
بیمه شهرداری
بیه آتیه سازان
بیمه دی
بیمه بانک تجارت نو
بیمه بانک کشاورزی
بیمه بانک توسعه صادرات ایران
بیمه بانک سپه
بیمه بانک قرض الحسنه مهر ایران
بیمه نفت فلات قاره
بیمه صنعت نفت
بیمه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح
بیمه شورای نگهبان
بیمه مجلس شورای اسلامی
بیمه صندوق بازنشستگی شرکت نفت
مسیرهای دسترسی به بیمارستان نیکان
بیمارستان نیکان در شمال شرق تهران و محله اقدسیه واقع شده است .
آدرس : اقدسیه – ابتدای بلوار ارتش – ورودی اراج – خیابان 22 بهمن – شماره 6 – بیمارستان نیکان
اتوبوس : ایستگاه اراج
مترو : ایستگاه اقدسیه
تاکسی : پایانه تاکسی اوشان
بی آر تی : اراج – کد 1041
راه های ارتباطی با بیمارستان نیکان
شما مراجعین محترم از طریق راه های زیر با بیمارستان نیکان در ارتباط باشید :
کلنیک ها و بخش های بیمارستان نیکان
بیمارستان نیکان شامل کلنیک های تخصصی و فوق تخصصی بسیار مدرن با حدود 50 پزشک که از برجسته ترین متخصصان کشور می‌باشند ، خدمات خود را به تمام مراجعین ارائه می‌دهند . فعالیت کلنیک همه روزه به جز روز های تعطیل از 8 صبح الی 8 شب می‌باشد. و نوبت کلنیک به صورت حضوری و تلفنی در روزهای هفته از طریق اپراتور از 8 صبح الی 7 بعد از ظهر و نوبت دهی تلفنی در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی انجام می‌گردد .
موارد و اعمالی که در کلنیک انجام می‌شود :
قلب : نوار قلب – اکوکاردیوگرافی رنگی – تست ورزش – استرس اکو – اکو داپلر کاروتید – اکو مری – هولتر فشار خون – هولتر ریتم قلبی
تست 6 دقیقه( PFT )ریه : اسپیرومتری
غدد : نمونه برداری سوزنی تیروئید – کنترل و درمان دیابت – درمان کوتاهی قد و بیماری های متابولیک – درمان گواتر و بیماری های تیروئید
گوش و حلق و بینی : اعمال جراحی زیبایی بینی و صورت – خارج کردن جسم خارجی از گوش و بینی – لارنگوسکوپی حنجره – آندوسکوپی سینوس – شست وشوی گوش
اطفال : ختنه – کلنیک نوزاد – آموزش شیردهی
فک و صورت : انجام عمل های زیبایی و اصلاحی صورت و فک و بینی
داخلی مغز و اعصاب : نوار مغز – نوار عصب شنوایی و بینایی – نوار عصب و عضله – سونوگرافی داپلر عروق مغزی
زنان و زایمان : گذاشتن و برداشتن آی یو دی – پاپ اسمیر – کرایو جهت درمان زگیل تناسلی – تعیین و انتخاب جنسیت فرزند
ساعات ملاقات بیمارستان نیکان
6 ماه اول سال : 15 الی 17
6 ماه دوم سال : 14 الی 16
ملاقات بخش سی سی یو و آی سی یو : 15 الی 16
بیمارستان نیکان دارای کلنیک خواب نیز می‌باشد ، کسانی که خواب نامناسب دارند به طور مثال انرژی لازم بعد از بیدار شدن از خواب را ندارند ، در طول روز خواب آلود و خسته هستند یا دچار وقفه تنفسی می‌شوند، می‌توانند در کلنیک خواب بیمارستان نیکان که از راه های درمانی نوین و دستگاه های مدرن استفاده می‌شود ، خود را درمان نمایند .

بیمارستان عرفان تهران

بیمارستان عرفان تهران


بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان خصوصی و تخصص آن عمومی ( جنرال ) می باشد . این بیمارستان با 180 تخت در 9 طبقه بنا شده است و دارای پیشرفته ترین دستگاه ها و مجرب ترین پزشکان و متخصصان در بیمارستان عرفان تهران خدمات خود را ارائه می دهند . این بیمارستان مجهز به پیشرفته ترین آزمایشگاه ها و مراکز تصویر برداری می باشد و در سه سال پیاپی از وزارت بهداشت رتبه درجه یک کسب نموده است .
نوبت دهی بیمارستان عرفان
شما عزیزان می توانید از طریق تلفن، اینترنت و حضوری می توانید نوبت خود را رزرو نمایید .
بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان عرفان
بیمارستان عرفان با بیمه های پایه ( تامین اجتماعی ، خدمات درمانی ، نیروهای مسلح ) قرارداد ندارد .
بیمه بانک رفاه
بیمه بانک مسکن
بیمه بانک تجارت
بیمه بانک صادرات
بیمه بانک سپه
بیمه بانک توسعه و صادرات
بیمه بانک صنعت و معدن
بیمه بانک مرکزی
بیمه بانک قرض الحسنه مهر ایران
بیمه بازنشستگی شرکت نفت
بیمه بانک کشاورزی
بیمه بانک ملت
بیمه کارآفرین
بیمه کمک رسان ایران
بیمه شرکت خدمات هوایی سامان
بیمه کوثر
بیمه سرمد
بیمه تجارت نو
بیمه دی
بیمه ایران
بیمه پارسیان
بیمه آرمان
بیمه میهن
بیمه سامان
بیمه رازی
بیمه ملت
بیمه سینا
بیمه تعاون
بیمه نوین
بیمه دانا
بیمه بنیاد 15 خرداد
بیمه ما
بیمه معلم
مسیرهای دسترسی به بیمارستان عرفان
آدرس : سعادت آباد – بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری – خیابان شهید ریاضی بخشایش – بیمارستان عرفان
اتوبوس : ایستگاه سرو
مترو : ایستگاه میدان صنعت
راه های ارتباطی با بیمارستان عرفان
شما عزیزان می توانید از طریق راه های زیر با بیمارستان در ارتباط باشید :
پاراکلنیک های بیمارستان :
رادیولوژی
آزمایشگاه
فیزیوتراپی
داروخانه و مراقبت های دارویی
ساعات ملاقات در بیمارستان عرفان
بخش های ویژه : روز های زوج و جمعه ها ساعت 30 : 15 الی 30 : 16
بخش های بستری : همه روزه از ساعت 14 الی 17
تمام مراجعه کنندگان و بیماران بیمارستان عرفان تهران علاوه بر خدمات مراقبت های پرستاری که به بهترین نحو برای تمام بیماران صورت می گیرد ، می توانند در زمان بستری بیمار به صورت ثابت در کنار تخت و یا حتی پس از ترخیص به صورت خصوصی و تمام وقت از خدمات مراقبت های پرستاری بهره ببرند. خدمات مراقبتی تخصصی از بیماران ، سالمندان و نوزادان پرستار و کمک پرستار به صورت شبانه روزی در منزل (پرستاری در منزل) و بیمارستان امکان پذیر می باشد . همچنین ارائه خدماتی چون فیزیوتراپی ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، گفتار درمانی و … برای بیماران در منزل وجود دارد .
بیمارستان عرفان دارای پارکینگ مخصوص مراجعه کنندگان ، کافی شاپ ، سوپرمارکت ، بانک ، دستگاه های خودپرداز ، امداد آمبولانس ، تاکسی سرویس ، مترجم زبان های انگلیسی – عربی – ترکی – کردی ، اتاق های خصوصی و وی آی پی و همچنین هماهنگی جهت اقامت در هتل های نزدیک بیمارستان ( هتل اسپیناس پلاس – پارسیان اوین – پارسیان استقلال ) جهت رفاه حال مردم عزیز می باشد .

بیمارستان دی تهران

بیمارستان دی تهران


بیمارستان دی حدود 24 سال است که فعالیت می کند و با داشتن 200 تخت ثابت و 196 تخت فعال به عنوان یک بیمارستان درجه یک خصوصی ، یکی از بزرگترین مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در سطح کشور فعالیت می کند . بیمارستان دی تهران با داشتن جدیدترین دستگاه ها و مدرنترین امکانات بهترین مراقبت های تخصصی و خدمات درمانی را ارائه می دهد .
راه های نوبت دهی بیمارستان دی
در بیمارستان دی نوبت دهی فقط به صورت تلفنی می باشد و امکان نوبت دهی پیامکی یا اینترنتی نمی باشد .
بیمه های طرف قرار داد با بیمارستان دی تهران
بیمارستان با بیمه هایی که نام می بریم قرارداد دارد و مواری از این بیمه ها بیماری های قلبی را شامل نمی شود :
این بیمه ها شامل موارد قلبی نمی باشد :
بیمه تعاون
بیمه ملت
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه معلم
بیمه دانا
بیمه ایران
بیمه کار آفرین
بیمه نوین
راه های ارتباطی با بیمارستان دی
شما عزیزان می توانید از طریق راه های زیر با بیمارستان در ارتباط باشید :
راه های دسترسی به بیمارستان دی
این بیمارستان از طریق مترو ، اتوبوس و بی ار تی قابل دسترسی می باشد :
ادرس : تهران – بزرگراه شهید همت – خیابان عباسپور – بین ولیعصر و میدان توانیر – بیمارستان دی
مترو : ایستگاه شهید همت خط 1
بی ار تی : خط راه آهن تجریش
اتوبوس : ایستگاه توانیر
بخش ها و کلنیک های بیمارستان دی
بیمارستان دی شامل 10 طبقه می باشد و در هر یک از این طبقات بخش ها و کلنیک و پاراکلنیک هایی مجهز همراه کادر درمان بسیار حرفه ای از نظر علمی و عملی مستقر می باشد. ما همه ی این موارد را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .
بخش های بیمارستان:
NICU
زنان
اندوسکوپی
اطفال
اورژانس
اتاق عمل
ای سی یو جنرال
نوزادان
واحد تست تنفس
واحد دیالیز
کلنیک گوش و حلق و بینی
کلنیک اورولوژی
کلنیک زنان
کلنیک جراحی عمومی
کلنیک روماتولوژی
استروبوسکوی
کلنیک انکولوژی
کلنیک روانشناسی و روانپزشکی
کلنیک جراحی ریه
پاراکلنیک های بیمارستان :
فیزیوتراپی
پاتولوژی
رادیولوژی
آزمایشگاه
داروخانه
ساعات ملاقات بیمارستان دی
روزهای عادی :
بخش های عادی :15 الی 17
بخش های ویژه : 16 الی 17
روزهای تعطیل :
بخش های عادی : صبح 9 الی 11 بعد از ظهر 15 الی 17
بخش های ویژه : صبح 10 الی 11 بعد از ظهر 16 الی 17سخن پایانی
بیمارستان دی دارای متخصصین تغذیه می باشد که با توجه به نوع بیماری و محدودیت های مصرف مواد خوراکی بیمار، برنامه غذایی خاص بیمارستان می گردد و منوی غذایی بیمار متغییر بوده و بر اساس رژیم غذایی مقدار و نوع آن تعیین می گردد. در این قسمت به برخی از امکانات بیمارستان می پردازیم :
امکانات اتاق ها : سرویس بهداشتی و حمام مستقل ، خط تلفن مستقیم ، اینترنت بی سیم رایگان
فضای بیرون بیمارستان : باجه های بانک رفاه و بانک ملت ، دستگاه ای تی ام بانک رفاه و بانک ملت ، دستگاه کارت خوان صندوق به صورت شبانه روزی ،
فضای داخل بیمارستان : کافی شاپ در طبقه همکف بیمارستان جهت رفاه حال مراجعین و همراهان بیماران ، جایگاه شارژر موبایل

12345678910
last