صندلی هتل

سه شنبه 25 دی 1397
15:32
bama

صندلی هتل

در بین انواع مختلف مبلمان فضای باز موجود در بازار؛ مخصوصا این روزها که کالاهای وارداتی با قیمت سرسام آوری در حال فروش هستند؛ سعی بر ایجاد محصولی با کیفیت مطابق با نمونه های مشابه خارجی امری مثبت محسوب می شود.کالاپلاست با عرضه محصولات با کیفیت رستورانی، خانگی، اداری و صنعتی سعی دارد تا مشتریان خود را راضی نگه دارد و در این مطلب قصد داریم تا یکی از همین محصولات محبوب کالاپلاست را به شما معرفی کنیم. صندلی هتل که به جرات می توان ادعا کرد این محصول با کالاهای مشابه خارجی در حال رقابت است.در ادامه به ویژگی های صندلی هتل می پردازیم.

ویژگی های صندلی هتل

صندلی هتل یکی از گزینه های مناسب برای فضای باز می باشد. این صندلی بدون دسته و در مدل بافت حصیری است که علاوه بر جنس مرغوب ، ضد آب ، مقاوم در برابر نور خورشید ، با قدرت تحمل وزن بالا و همچنین قابل بازیافت است.

بافت جدانشدنی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بافت های این صندلی هتل تو در تو و مقاوم است ، بنابراین نگران باز شدن بافت ها از یکدیگر نباشید.

وزن ایده آل و استاندارد

ابعاد و وزن استاندارد و ایده آل این صندلی موجب شده تا بیشترین احساس راحتی هنگام استفاده به افراد منتقل شود ، اندازه نشیمن و تکیه گاه این صندلی از نقاط قوت آن محسوب می شود.

طراحی بر اساس آرگنومیک بدن

طراحی نشیمن و تکیه گاه صندلی هتل استاندارد و مطابق با بدن طراحی شده است این ویژگی را هنگام استفاده از صندلی به خوبی درک خواهید کرد.

پاشنه های ضد لغزش

در انتهای پایه صندلی هتل پاشنه هایی به منظور عدم لغزش و سرخوردن قرار داده شده است ، همچنین در هنگام استفاده در سطح ناهموار این پایه ها بهترین عملکرد را برای تنظیم صندلی خواهند داشت.پایه های مقاوم با قدرت تحمل وزن بالایکی از معضلات افرادی که دچار اضافه وزن هستند استفاده از صندلی است ، صندلی هتل دارای پایه های محکم است که تحمل وزن بالایی را دارد بنابراین نگران شکستن پایه و صندلی نباشید.

امکان چیدمان ستونی

6 عدد از صندلی هتل به راحتی روی هم قرار می گیرند که برای سهولت حمل و نقل و انبارش محصول ارزشمند است.این صندلی را می تواند زینت بخش منزل، ویلا، باغ، رستوران، کافه ی شما باشد. برای خرید این محصول زیبا و با کیفیت آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.شما عزیزان می توانید این محصول را با صندلی هتل ست کنید.


برچسب ها: صندلی هتل ,
[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]