مبلمان بابل

شنبه 28 مهر 1397
17:53
bama

مبلمان بابل

در بین انواع مختلف مبلمان بابل موجود در بازار بین المللی، مبلمان رتن از جمله جدید ترین نوع مبلمان بابل می باشد که به جهت زیبایی و کیفیت به سرعت جای خود را در بین عموم باز کرده است. مبلمان رتن در دو نوع طبیعی –Original Furniture ( ساخته شده از الیاف های بدست آمده از گیاه خیزران) و مصنوعی-PE Rattan (ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن) در دنیا موجود میباشد.

مبلمان رتن طبیعی با وجود زیبایی و جذابیت بصری مبلمان بابل ، با وجود قیمتهای بالا، در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت و اشعه آفتاب و ... از دوام خوبی برخوردار نیستند. اما مبلمان ساخته شده از رتن مصنوعی که پوشش آن توسط هنرمندان این عرصه با دست ساخته می شود، علاوه بر داشتن قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، در برابر رطوبت، آب، اشعه UV ، قارچ و جلبک، زنگ زدگی و ... مقاوم بوده و نیاز به هیچ گونه مراقبت ویژه ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان یکی از مزایای مبلمان بابل به شمار رفته است.

اسکلت این نوع مبلمان بابل از آلومینیوم مقاوم و سبک می باشد که سبب گردیده قابلیت جابه جایی آسان و سبکی این نوع محصولات از دیگر مزایای چشمگیر آنها محسوب گردد.

امروزه به دلیل کیفیت بالای مبلمان بابل به جهت تداوم کاربری و همچنین امکان استفاده از آن هم در فضاهای داخلی و هم خارجی ، در اکثر مناطق توریستی و تفریحی و هتلهای اروپا و آمریکا و اخیرا خاور میانه، شاهد استفاده وسیع مبل حصیری در اماکن عمومی شامل هتلها، رستورانهاف کافه ها، مجتمع های تفریحی و ساحلی، روف گاردن ها و ... هستیم.

مبل حصیری

مبلمان فضای خارجی، مبل حصیری outdoor، مبل حصیری ویلایی یا مبلمان باغ و محوطه باز سازه های مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب می باشند که از نظر تکنیک ساخت بسیار قوی تر از مبلمان فضای داخلی بوده و کاربری متفاوتی دارند.

عمده مواد اولیه این سازهها آهن و آلومینیوم بوده و هر کدام از مزایا و معایبی برخوردار می باشد.

این سازه ها طراحی های متنوعی داشته و استفاده آن به جهت به صرفه بودن آنها در مناطق مختلف رو به گسترش می باشد.

این سازه ها با ویژگیهای ذکر شده از محبوبیت خاصی برخوردارند که این محبوبیت رو به رشد حتی جهت استفاده در محیط های آپارتمانی می باشند.

این سازه ها با ویژگیهای ذکر شده مبل حصیری محبوبیت خاصی برخوردارند که این محبوبیت رو به رشد حتی جهت استفاده در محیط های آپارتمانی می باشند.

مبلمان های OUTDOOR ، مبل حصیری ویلایی ، مبلمان باغ و مبلمانهای فضای باز دارای گوناگونی بسیاری در مدل و کاربرد هستند که شما می توانید نسبت به کاربردمبل حصیری به طراحی محیط خود اقدام ورزید.

* رنگ بندی فریم : - قهوه ایی-

* رنگ بندی تشک : کرم

* نیاز به نصب : ندارد


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]