صندلی اپن

يکشنبه 18 شهريور 1397
14:15
bama

صندلی کانتر شل با پایه چوبی

کالاپلاست محصولی جدید ، زیبا و با دوام را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد، صندلی کانتر شل با پایه چوبی محصولی است با کیفیت و مناسب برای رستورانها ، کافی شاپ ها و ... که علاوه بر زیبایی محیط و ایجاد فضایی دلچسب ، راحت و با دوام است. اگر قصد خرید صندلی کانتر برای محیط کار و یا حتی منزل دارید پیشنهاد می کنیم با صندلی کانتر شل با پایه چوبی آشنا شوید و با رضایت کامل از انتخاب خود از آن استفاده کنید.

با توجه به تغییر ساختار ها و فضای خانه و تبدیل آشپز خانه هایی با فضای بسته به فضای باز و کانتر وجود صندلی های مناسب کنار آن محیط را دلچسب تر می کند، اگر قصد دارید محیطی زیبا در ادارات و رستوران و ... ایجاد کنید پیشنهاد میکنیم از صندلی اپن چوبی استفاده کنید.

صندلی کانتر موجود در کالاپلاست بسیار متنوع و شیک هستند که می توانید قبل از خرید از ویژگی های هر یک آشنا شوید.

در ادامه می توانید از ویژگی های صندلی کانتر شل با پایه چوبی مطلع شوید.

ویژگی های صندلی کانتر شل با پایه چوبی

مناسب برای میز های استاندار، همانطور که اطلاع دارید صندلی اپن برای میز های استاندارد مناسب است و ارتفاع آن بین 60 تا 65 سانتیمتر است. فضای اشغال شده توسط صندلی کانتر از جمله مسائل مهم است که با انتخاب صندلی اپن چوبی مشکل به یک مزیت و ویژگی تبدیل خواهد شد.

تشک صندلی کانتر شل با پایه چوبی از دیگر ویژگی این محصول است که راحتی را برای شما عزیزان ایجاد خواهد کرد.

صندلی اپن شل با پایه چوبی را می توانید در کنار پیشخوان ها و میز های محیط کار خود قرار دهید، این نوع صندلی مناسب برای انواع کانتر ها و در محیط های مختلف است و با توجه به طراحی خاص و زیبای این محصول بهترین انتخاب برای شما عزیزان خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مطلب پیش رو با ویژگی های صندلی کانتر یوگو با پایه چوبی نیز آشنا شوید.


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]