اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 97

دوشنبه 21 خرداد 1397
11:24
bama

اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 97

مدارس نمونه دولتی با توجه به کیفیت آموزشی بهتر و شرایط رفاهی و آموزشی بالاتر، نسبت به مدارس دولتی و همچنین شهریه پایین تر مدارس نمونه دولتی از مدارس غیر انتفاعی این مدارس از گزینه های مهم برای دانش آموزان می باشد. توجه بیشتر به نتایج نمونه دولتی استعدادهای دانش آموزان و شکوفایی استعدادهای آنان، وجود کادر مجرب و حرفه ای در مدارس نمونه دولتی از دلایل دیگر دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی می باشد.

مدارس نمونه دولتی از مدارس خاص محسوب می شود و دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی با آزمون ورودی رو به رو می شوند و در صورت قبولی می توانند ثبت نام مدارسن مونه دولتی را آغاز کنند.

در این مقاله با موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 97، در خدمت دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت داشته اند، هستیم.

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی چیست؟

برای دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون پایه ششم ابتدایی را دارند، داشتن نمرات خیلی خوب یا حداکثر وجود یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب در نیمسال اول تحصیلی از شرایط ثبت نام دانش آموزان می باشد. و داشتن نمرات خیلی خوب یا حداکثر وجود یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب شرط شرکت در آزمون در نیمسال دوم است.

نمرات نیمه اول و نیمه دوم دانش آموزان در هنگام ثبت نام و شرکت در آزمون مورد بررسی قرار می گیرد

شرط ورود به مدارس نمونه دولتی درپایه نهم معدل بالای 17 در نوبت اول و نوبت دوم می باشد.

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 97

همان طور که اطلاع دارید آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان به صورت ادغام شده می باشد و نتایج نمونه دولتی همزمان اعلام می شود. 2 تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون اینترنتی Azmoon.tehranedu.ir می توانند نتایج آزمون را مشاهده کنند.

طبق روال هر ساله، انتظار می رود زمان اعلام نتایج در دهه آخر تیرماه باشد.

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

همان طور که مطلع هستید، آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ استانی برگزار می شود.

بنابراین نتایج نمونه دولتی تهران به تفکیک هر استان اعلام می شود. بنابراین دانش آموزان برای مشاهده نتایج نمونه دولتی تهران 97 به سایتazmoon.tehranedu.ir مراجعه کنند.

شهریه مدارس نمونه دولتی تهران 97

سؤالات زیادی پیرامون نتایج نمونه دولتی تهران شهریه مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان به وجود می آید که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد. البته شهریه مدارس در سال 97 مشخص نمی باشد. رقم های گفته شده با توجه به آمار ارائه شده از شهریه مدارس استان تهران در حال گذشته می باشد.

نکته قابل توجه در مدارس نمونه دولتی این است که شهریه مناسبی نسبت به سایر مدارس دارد ، شهریه مدارس نمونه دولتی در پایه های مختلف و مناطق و ناحیه های مختلف متفاوت می باشد. حدود شهریه مدارس نمونه دولتی تهران از 2 میلیون تومان در مقاطع ابتدایی تا 6 میلیون تومان در مقاطع دبیرستان می باشد البته ممکن است در مناطق مختلف شهریه های متفاوتی را مشاهده کنیم با توجه به ساعات مشخص شده در کلاس فوق برنامه و خدمات آموزشی و رفاهی که برای دانش آموزان نظر گرفته شده است و همچنین ساعات برگذاری دروس ارائه شده ممکن است شهریه ها متفاوت باشد .

آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد.


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]