انتخاب رشته آزاد دکتری

سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
16:40
bama

انتخاب رشته دکتری آزاد 97

انتخاب رشته آزاد دکتری 97 به صورت مجزا از انتخاب رشته دکتری سراسری 97 انجام می شود و داوطلبان این دو دانشگاه تا زمان اعلام نتایج اولیه دکتری شرایط مشاهی دارند و از طریق سایت سازمان سنجش می توانند برای ثبت نام و مشاهده نتایج اقدام کنند. اما در مرحله انتخاب رشته، متقاضیان ورود به دوره ی دکتری آزاد 97 مسیرشان جدا می شود و می بایست از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته آزاد دکتری 97 و مشاهده نتایج نهایی و زمان مصاحبه اقدام نمایند. انتخاب رشته آزاد دکتری دارای شرایط و نحوه خاص خود است و مهلت آن نیز مشخص شده است. با توجه به اهمیت این موضوعات در انتخاب رشته دکتری آزاد 97 در ادامه به آنها می پردازیم.

شرایط انتخاب رشته دکتری آزاد 97:

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری کسانی که مجاز به انتخاب رشته آزاد دکتری شده اند و دارای کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری آزاد باشند، شرایط انتخاب رشته دکتری آزاد 97 را دارند و می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org که همان مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد است، نسبت به انتخاب رشته که شامل 40 کد رشته محل است، اقدام نمایند. دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 97 برای اطلاع از شرایط و نحوه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه منتشر می شود و مجاز شدگان با آزمون دانشگاه آزاد می بایست طبق مندرجات آن و دارا بودن شرایط انتخاب رشته اقدام نمایند.

نحوه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۷

نحوه انتخاب رشته دکتری آزاد 97:

برای انتخاب رشته دکتری آزاد 97، ابتدا باید شناسه اینترنتی انتخاب رشته را در سایت www.azmoon.org خریداری نمود و با وارد کردن اطلاعات شناسه به درگاه انتخاب رشته اینترنتی وارد شد. در صفحه ای که برای متقاضی باز می شود. اطلاعات شخصی وی و نیز کد رشته درج شده است.

با توجه به کد رشته امکان انتخاب 40 کد رشته محل وجود دارد. سیستم انتخاب رشته دکتری آزاد هوشمند است. از این رو خطاهای احتمالی را به داوطلب هشدار می دهد. پس از انجام صحیح انتخاب رشته، داوطلب باید منتظر اعلام نتایج نهایی و مصاحبه تخصصی باشد.

مهلت انتخاب رشته دکتری آزاد 97:

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در هفته آخر فروردین ماه، کسانیکه علاقه مند به انتخاب رشته آزاد دکتری هستند با دارا بودن کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند و بقیه مراحل پذیرش دکتری را از طریق اطلاعیه ها و زمان بندی این سامانه انجام دهند. معمولاً زمان انتخاب رشته آزاد دکتری 97 در اردیبهشت ماه است و تاریخ تمدید آن قطعیت ندارد. از این رو با توجه به اعلام زمان مشخص شده می بایست برای انتخاب رشته دکتری آزاد داوطلبان اقدام نمایند.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]