مراحل خريد خدمت سربازان فراری 97

پنجشنبه 28 تير 1397
14:08
bama

در اين مقاله به موضوع مراحل خريد خدمت سربازان فراری 97 خواهيم پرداخت. به سربازاني كه در رده سربازان فراري از خدمت قرار مي گيرند، توصيه مي كنيم در مقاله مراحل خريد خدمت سربازان فراری 97 با آيدانيتو همراه باشند تا به روند كاري خود پي ببرند.

در بازي در ايران از سال 1304 توسط رضاشاه برقرار شد و تاكنون تغييرات زيادي در روند اجرا و قوانين آن ايجاد گرديد. همان طور كه مطلع هستيد، دوره سربازي از 24 ماه به 21 ماه كاهش يافته است.

با توجه به اينكه برخي از افراد بر اين باورند كه دوره سربازي به هدر دادن عمر و بهترين سال هاي زندگي آنان است در تلاش براي كاهش و عدم حضور در خدمت سربازي هستند. سربازي براي تمام پسران كه وارد 19 سالگي مي شوند، واجب است مگر اينكه شامل دسته اي از افراد باشند كه در شرايط خاصي مجاز به خريد و يا كسري خدمت هستند. مراحل خريد خدمت سربازان فراری در زير بصورت كامل ذكر شده.

فرايند اقدام خريد سربازان فراري

در اين مبحث قرار است از مرحله ثبت نام تا صدور كارت را به مشمولان خدمت سربازي توضيح دهيم. به ادامه مقاله توجه كنيد.

  1. در مرحله اول نياز است سربازان فراري به دفاتر پليس +10 مراجعه كرده و پيش ثبت نام جريمه مشمولان غيبت را انجام دهند. لازم به ذكر است براي اين مرحله افراد مي بايست با مدارك كامل كه در مقالات مربوطه عنوان شده است، به دفاتر پليس+10 مراجعه نمايند.
  2. در اين مرحله پرونده مشمولان به معاونت وظيفه عمومي استان ارسال مي شود و مدارك ارائه شده در مرحله قبل با ضوابط و ابلاغيه ها تطبيق داده مي شود.
  3. بعد از تطبيق و صحت مدارك پيامك واريزي وجه از جانب سازمان وظيفه عمومي ناجا به مشمولان خدمت ارسال مي شود و داوطلبان مي بايست ظرف مدت 5 روز به دفاتر پليس + 10 مراجعه كرده و شماره حساب، شناسه واريز و ميزان مبلغ مشخص شده و فرم تعهدنامه محضري را دريافت نماييد.
  4. پس از واريز وجه به حساب و تكميل فرم تعهدنامه محضري مبني بر صحبت مدارك تحصيلي مشمولان، ظرف مدت 10 روز فيش واريزي و فرم تكميل شده را به دفاتر پليس +10 ارائه مي شود.
  5. در اين مرحله مدارك تكميل شده مشمولاني كه در زمان مقرر براي ثبت نام اقدام نموده اند، از طريق دفاتر پليس +10 به وظيفه عمومي محل سكونت ارسال مي شود.
  6. در مرحله بعدي ارجاع به يگان خدمتي و ارايه نامه مبني بر خريد سربازي و همچنين ثبت زمان هاي فرار مشمولان خدمت از سوي يگان خدمتي انجام مي شود.
  7. در مرحله بعد. ارائه نامه از سوي يگان خدمتي به دادسراي نظامي و پرداخت جريمه به دادسراي نظامي و ارائه نامه مبني بر پرداخت جريمه به نظام وظيفه انجام مي شود و از طريق حوزه وظيفه عمومي محل سكونت بررسي و تأييد مي شود و بعد پرونده به وظيفه عمومي استان جهت تأييد نهايي ارسال مي شود.
  8. مرحله بعد معرفي به صدور كارت معافيت در مورد پرونده هاي متقاضياني كه داراي تأييديه واريز در سامانه هستند، انجام مي شود.
  9. در مرحله آخر، كارت هوشمند معافيت سربازي صادر و به نشاني متقاضي ارسال مي شود.

در اين پست مراحل خريد خدمت سربازان فراری بررسي شد؛ اما آيا سربازاني كه پس از انجام چند ماه از خدمت سربازي دچار غيبت شده اند، شامل طرح خريد سربازي مي شوند؟كدام يك از سربازان فراري در دسته خريد خدمت سربازي جاي مي گيرند؟ پيشنهاد مي كنيم براي اطلاع از سؤالات گفته شده به مقاله خريد خدمت سربازان فراری 97 مراجعه نماييد.



جهت اطلاع از مراحل خريد خدمت مي توانيد از طريق تلفن ثابت در سراسر كشور بدون گرفتن كد با9099071973 تماس حاصل نماييد.
پاسخگويي از ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي ايام تعطيل
به دليل شلوغي خطوط در صورت شنيدن صداي بوق اشغال مجددا تلاش نماييد

[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]