مشاوره جنسی

دوشنبه 2 ارديبهشت 1398
13:52
bama

مشاوره جنسی

نیاز جنسی یکی از اصلی ترین و قوی ترین نیازهای انسانی است که اگر به شیوه ای صحیح و سالم برطرف شود، موجب آرامش انسان می شود. در یک جامعه سالم و پویا، ساده ترین نیازهای انسان ها ارضا می شوند تا بتوانند بر استعدادها و مهارت هایشان تمرکز کنند و به خودشکوفایی برسند. اما متأسفانه همیشه همه چیز آن طور که باید پیش نمی رود. بسیاری از افراد ازدواج می کنند و انتظار دارند که بتوانند در نزدیکی با کسی که دوستش دارند و رابطه جنسی با او به آرامش برسند، اما مشکلات جنسی، بیماری های مقاربتی، انواع انحرافات و ... مانع صمیمیت جنسی می شوند و همسران را از همدیگر دور می کنند. در چنین شرایطی مشاوره جنسی با یک فرد متخصص و با تجربه در زمینه مسائل جنسی می تواند راهگشا باشد.

چرا مشاوره جنسی اهمیت دارد

آگاهی در مورد موضوعات جنسی مهم است. حتی کودکان و نوجوانان هم نیازمند آموزش جنسی متناسب با سن شان هستند تا مورد سوء استفاده جنسی قرار نگیرند. بسیاری از همسران بدون هیچ آگاهی در مورد مسائل جنسی وارد زندگی مشترک می شوند و به مشکل بر می خورند. مشکلاتی که گاهی آنقدر جدی و عمیق هستند که به طلاق عاطفی و حتی طلاق رسمی ختم می شوند. گاهی اوقات در اوایل زندگی مشترک همسران متوجه می شوند که یک اختلال جنسی مثل زودانزالی، دیرانزالی، اختلال نعوظ، سردمزاجی و ... زندگی جنسی‌شان را مختل کرده است. در چنین شرایطی یک مشاور خانواده با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره جنسی به همسران کمک می کند تا در مسیر صحیحی برای درمان اختلالات و حل کردن مشکلاتشان قرار بگیرند. در صورتی که به مسائل جنسی بی اهمیتی شود، زندگی مشترک تحت خطر قرار می گیرد. رابطه جنسی سالم و لذت بخش یکی از ملزومات یک ازدواج موفق است.

مشاوره جنسی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاوران مجرب، متخصص و باتجربه می توانند در زمینه های زیر به مخاطبان مشاوره جنسی بدهند:

  • آموزش جنسی: آموزش جنسی به کودکان و نوجوانان باعث می شود که بدن و نقاط حساس را بشناسند و یاد بگیرند که در برابر سوء استفاده های جنسی از خودشان دفاع کنند. همچنین مشاوره جنسی به کسانی که در شرف ازدواج هستند، آن ها را برای ورود به زندگی مشترک آماده می کند.
  • مشکلات جنسی: مشکلاتی مثل اختلال نعوظ، دیر انزالی، زودانزالی، ناتوانی جنسی، سردمزاجی و ... خطرناک هستند و در صورت عدم درمان می توانند کیفیت یک زندگی زناشویی را شدیداً کاهش دهند.

امروزه مشاوره جنسی اهمیت و نقش تأثیرگذار خود را ثابت کرده است. این نوع از خدمت مشاوره ای می تواند یک زندگی مشترک را از نابودی نجات دهد و شور و نشاط از دست رفته یک رابطه زناشویی را به آن بازگرداند. در ادامه مطالعه مقاله « مشاوره جنسی » را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هر نوع موضوع جنسی ای فکر شما را به خود مشغول کرده است، در تماس با مشاوران آیدانیتو تعلل نکنید.

شماره تلفن فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور : 9099071974


برچسب ها: مشاوره جنسی ,
[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]