مبل ویلایی

يکشنبه 2 دی 1397
14:40
bama

مبل ویلایی

ست های میز و صندلی زینت بخش محیط های باز، رستوران ها، کافه ها و منازل هستند دو فاکتور مهمی که همواره مورد توجه خریداران محترم قرار می گیرد زیبایی و دوام این ست هاست. کالاپلاست با معرفی انواع محصولات با کیفیت رستورانی، خانگی، صنعتی و اداری همواره کوشیده تا رضایت مشتریان خود را حفظ کند. این بار قصد داریم مبل ویلایی ، یکی از بهترین محصولات موجود در کالاپلاست را به شما معرفی کنیم. در ادامه به خصوصیات این محصول می پردازیم.

ویژگی های مبل ویلایی

رنگ بندی کامل مبل ویلایی (24 رنگ) این امکان را فراهم آورده تا بتوانید متناسب با فضای مورد نظر خود هر رنگی را انتخاب و به زیبایی تزیین کنید. ظاهر میز و صندلی ها امری ضروری است چرا که به کسب و کار شما در محیط های رستورانی رونق می دهد و به منزل و باغ ها روح می بخشد. مبل ویلایی زیبایی آن را دو چندان کرده و همچنین سبکی در کنار دوام بالای این محصول از دیگر مزیت های این مبل ویلایی زیبا به حساب می آیند. دستبافت بودن ست میز و صندلی 4 نفره دستبافت 103 رضایت بیشتر خریداران از این محصول را به دنبال داشته و همه این مزایا در کنار قیمت مناسب آن دلیل بر محبوبیت این محصول زیبا افزوده است.

از دیگر ویژگی های مبل ویلایی می توان به جنس بدنه فلزی آن اشاره کرد که از آلومینیوم و جوش آرگون بوده و رنگ زیر کار محصول متناسب با رنگ بافت آن است و جنس بافت از راتان (فراورده های PVC) می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری که به محصول می بخشد، موجب مقاومت زیاد آن شده است.مواد اولیه راتان ایتالیایی و فرانسوی هستند که از محصول در برابر تابش نور خورشید و رطوبت محافظت می کند. بنابراین شما عزیزان می توانید به راحتی این ست را در فضای باز قرار داده و از دوام و پایداری آن در انواع شرایط جوی مطمین باشید.

اگر ست میز و صندلی 4 نفره دستبافت 103 را پسندیده اید ، کافیست آن را به سبد خرید خود اضافه کنید ، در ادامه می توانید مشخصات کامل ست میز و صندلی 4 نفره دستبافت 103 را مشاهده کنید.

مشخصات مبل ویلایی

ابعاد صندلی:
طول 48،عرض 55 ،ارتفاع 88 و ارتفاع تا نشیمن 42 سانتی متر

ابعاد میز :
طول و عرض 90 و ارتفاع 73 سانتی متر

در پایان یکی دیگر از محصولات با کیفیت موجود در کالاپلاست را به شما معرفی می کنیم و آن مبل ویلایی که مناسب انواع رستوران ها و کافه هاست. برای مشاهده این محصول روی لینک قرار داده شده ی آن کلیک کنید.


برچسب ها: مبل ویلایی ,
[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]