جعبه صنعتی

دوشنبه 26 آذر 1397
17:08
bama

جعبه صنعتی

جعبه صنعتی از محصولاتی است که قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، در ادامه شما را با ویژگی ها و مشخصات جعبه صنعتی پلاستیکی آشنا خواهیم کرد تا در انتخاب محصولی با کیفیت که سلامت محتویات داخلش را در صنایع مختلف تضمین می کند مطمئن شوید ، همراه ما باشید و اطلاعات مورد نیاز محصول را مشاهده کنید.

جعبه صنعتی پلاستیکی

جعبه صنعتی از مواد اولیه مرغوب و پلی اتیلن سنگین ساخته شده است و ضخامت بدنه کالا استحکام و کیفیت بالاتری را به این بشکه عرضه می کند.

اگر قصد ذخیره سازی مواد شیمیایی را دارید توصیه می کنیم از بشکه های با ضخامت بیشتر مانند جعبه صنعتی پلاستیکی استفاده کنید.

جعبه صنعتی پلاستیکی دارای واشر لاستیکی درون درب به صورت کامل آب بندی می باشد که در هنگام جا به جایی و انتقال بشکه از آسیب رسیدن محتویات داخل بشکه جلوگیری می کند.

جعبه صنعتی را در صنایع غذایی ، شیمیایی، چسب ، رنگ و رزین و پتروشیمی و ... مورد استفاده قرار می دهند به این دلیل که کیفیت بالای بشکه کیفیت مواد غذایی و ... داخلش را تضمین می کند.

اگر قصد خرید جعبه صنعتی پلاستیکی با تمامی ویژگی های گفته شده را دارید با کالاپلاست تماس بگیرید تا با کمترین هزینه بهترین محصول را تهیه کنید.

مشخصات محصول
ظرفیت : 220 لیتر

ابعاد : قطر بدنه 56.5 و قطر دهانه 46.5 و ارتفاع 95 سانتیمتر

پیشنهاد می کنیم با دیگر محصولات موجود در کالاپلاست آشنا شوید، جعبه صنعتی از محصولات دیگر است که می توانید به آن اطمینان کنید.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]