مبل بابل

سه شنبه 20 آذر 1397
16:49
bama

مبل بابل

با معرفی مبل بابل همراه شما عزیزان هستیم، اگر قصد دارید با خرید صندلیهای زیبا و مدرن محیط جدیدی در محل کار خود و یا حتی خانه ی خود ایجاد کنید پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید تا شما را با یک محصول متفاوت و زیبا به نام مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک آشنا کنیم مسلما قبل از خرید هر محصول ویژگی هایی مد نظر مشتریان عزیز است ، برای اینکه با ویژگی های مبل بابل آشنا شوید نیاز است ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

ویژگی های مبل بابل

ویژگی مبل بابل که در این مبحث مورد بررسی قرار می گیرد دلیل انتخاب مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک ، است پس به این ویژگی توجه کنید.

این مبل از جنس پلیمر خاص ساخته شده که مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت است ،از این رو می توانید از مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک در محیط های باز هم استفاده کنید.
ویژگی مهم و قابل توجه دیگر مبل بابل قابلیت شست و شوی محصول با آب است.
همانطور که گفته شد این محصول دارای تشک مرغوب و با کیفیت است که راحتیه بیشتری را برای شما فراهم می کند.
مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک با ظاهری زیبا و شیک به شکل حصیربافت است که شما عزیزان می توانید رنگ های مختلف با توجه به سلیقه و محیط مورد استفاده ، یکی از آن ها را انتخاب کنید.
جالب است بدانید که مبل بابل قابل مونتاژ و جدا شدن از هم است.
مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک از جمله مبل های مقرون به صرفه به شمار می رود که می توانید با خرج حداقل هزینه ست مناسبی را تهیه کنید.
اگر قصد خرید مبل بابل را دارید میتوانید به صورت اینترنتی و بخش اضافه کردن به سبد خرید موجود در ابتدای صفحه این محصول را سفارش بدهید.

مشخصات مبل بابل

ابعاد : طول کل 68 ، عرض کل 74 و ارتفاع کل 80 سانتیمتر
طول نشیمن 50 ، عرض نشیمن 54 و ارتفاع نشیمن از زمین 40 ، ارتفاع نشیمن از زمین با تشک 44 ، ارتفاع پشتی از نشیمن 45 سانتیمتر

وزن : 8600 گرم

ابعاد کارتن :
طول 68 عرض 72 و ارتفاع 35 سانتیمتر

مبل بابل را می توانید همراه با میز جلو مبلی حصیری گالریا خریداری کنید و از ست خریداری شده لذت ببرید.


برچسب ها: مبل بابل ,
[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]