مبل ویلایی

دوشنبه 23 مهر 1397
18:04
bama

مبل ویلایی


در بین انواع مختلف مبل ویلایی فضای باز موجود در بازار بین المللی، مبلمان رتن از جمله جدید ترین نوع مبلمان می باشد که به جهت زیبایی و کیفیت به سرعت جای خود را در بین عموم باز کرده است. مبلمان رتن در دو نوع طبیعی –Original Furniture ( ساخته شده از الیاف های بدست آمده از گیاه خیزران) و مصنوعی-PE Rattan (ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن) در دنیا موجود میباشد.
مبلمان رتن طبیعی با وجود زیبایی و جذابیت بصری ، با وجود قیمتهای بالا، در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت و اشعه آفتاب و ... از دوام خوبی برخوردار نیستند. اما مبل ویلایی ساخته شده از رتن مصنوعی که پوشش آن توسط هنرمندان این عرصه با دست ساخته می شود، علاوه بر داشتن قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، در برابر رطوبت، آب، اشعه UV ، قارچ و جلبک، زنگ زدگی و ... مقاوم بوده و نیاز به هیچ گونه مراقبت ویژه ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان یکی از مزایای آنها به شمار رفته است.
اسکلت این نوع مبلمان از آلومینیوم مقاوم و سبک می باشد که سبب گردیده قابلیت جابه جایی آسان و سبکی این نوع محصولات از دیگر مزایای چشمگیر آنها محسوب گردد.
امروزه به دلیل کیفیت بالای محصولات مبل ویلایی به جهت تداوم کاربری و همچنین امکان استفاده از آن هم در فضاهای داخلی و هم خارجی ، در اکثر مناطق توریستی و تفریحی و هتلهای اروپا و آمریکا و اخیرا خاور میانه، شاهد استفاده وسیع آن در اماکن عمومی شامل هتلها، رستورانهاف کافه ها، مجتمع های تفریحی و ساحلی، روف گاردن ها و ... هستیم.
ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک
ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک از جمله ست های زیبای موجود در کالاپلاست است که قصد داریم در این مبحث با بیان مشخصات و ویژگی های آن شما را در انتخابی بهتر یاری کنیم.

شما عزیزان می توانید ست های مختلف را در کالاپلاست مشاهده کنید همچنین می توانیدمبل ویلایی را در رنگ ها و ظرفیت های مختلف سفارش بدهید.

پیشنهاد می کنیم با ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا با جزئیات ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک آشنا شوید.


مبلمان ویلایی


ویژگی های مبل ویلایی
لازم است قبل از بیان ویژگی های ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک بگوییم این ست از صندلی ها و میز جلو مبلی حصیری گالریا تشکیل شده است که با ویژگی های هر یک به طور مجزا آشنا شده اید.

مبل ویلایی در کافه ها باغ ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد .مواد اولیه موجود در این محصول آن را در برابر آسیب های مکانیکی و عوامل جوی محافظت می کند همچنین جنس این مبلمان از پلیمر خاص(تکنوراتن) است و با توجه به مقاومت بالای آن در برابر نور آفتاب می توان آن را با خیال آسوده در محیط های باز مانند حیاط و باغ مورد استفاده قرار داد.

مواد اولیه این کالا با کیفیت می باشد و طول عمر محصول را بالا برده است، ظاهر زیبای این محصول دلیل قانع کننده ای برای خرید آن محسوب می شود.

ویژگی دیگر ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک قابلیت منتاژ و جدا کردن آن است.

مبل ویلایی به صورت تکی در کالاپلاست موجود است، برای مشاهده و سفارش صندلی اضافه اینجا کلیک کنید.

مبل ویلایی به صورت تکی در کالاپلاست موجود است،

برای خرید ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک با کالاپلاست تماس بگرید.


برچسب ها: مبل ویلایی ,
[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]