نتایج تیزهوشان

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
11:20
bama

تخمین رتبه تیزهوشان برای بررسی سریع نتایج تیزهوشان مورد بحث قرار می گیرد. همان طور که می دانید، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، فیلتر عبور 15000 دانش آموز از بیش از 200.000 داوطلب می باشد. به همین علت پس از برگزاری آزمون تیزهوشان تا زمان اعلام نتایج نهایی، بسیاری از داوطلبان و خانواده هایشان در استرس پذیرش و یا عدم پذیرش در مدارس تیزهوشان به سر می برند. یک راه برای رهایی از این نگرانی تخمین رتبه تیزهوشان است. با تخمین رتبه ی داوطلب می توان احتمال پذیرش وی را بررسی کرد.

درصد لازم برای قبولی در تیزهوشان

برای قبولی در مدارس تیزهوشان، نمی توان به طور قطع درصدی را مشخص کرد، به دو دلیل:
1- تعداد مدارس بیش از 500 واحد می باشند و داوطلبان هر شهر مدارس متفاوتی را اولویت خود قرار داده اند.

2- هر ساله به نسبت مطالعه دانش آموزان، درصد لازم برای قبولی در هر مدرسه تغییر می کند. از این رو بهترین راه تخمین رتبه تیزهوشان و یا تخمین تراز است.

پس از برگزاری آزمون ورودی تیزهوشان، پاسخنامه سؤالات آزمون در سایت ثبت نام تیزهوشان منتشر می شود. با مقایسه سؤالات زده داوطلب، با کلید پاسخنامه، طبق فرمول زیر نمره ی خام دروس را می توانید محاسبه کنید:

پس از اعلام نتایج تیزهوشان اینکه درصد هر درس را بدست آورید، می توانید با کارنامه های داوطلبان پذیرفته شده سال های قبل مقایسه کنید تا با بررسی دقیق درصد دروس شما، دقیق ترین احتمال پذیرش شما را به شما اطلاع داده شود.

کارنامه پذیرفته شدگان فقط شامل نام مرکز پذیرفته شده است

کارنامه قبولی مدارس تیزهوشان

کارنامه نهایی مدارس تیزهوشان، در زمان اعلام نتایج تیزهوشان به دو شکل منتشر می شود. برای مشاهده ی کارنامه نهایی، پس از ورود به سایت تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir و وارد کردن اطلاعات فردی، داوطلب وارد پروفایل شخصی خود شده و اطلاعات مربوط به آزمون خود را مشاهده می کند. داوطلبانی که پذیرفته شده باشند، تنها نام آموزشگاهی که پذیرش شده اند را مشاهده می کنند و اما داوطلبانی که مردود شده اند درصد هر درس را به همراه تراز و رتبه ی نهایی در کارنامه ی خود می بیننند. قابل ذکر است که در این کارنامه مقایسه ی رتبه ی داوطلب با رتبه ی آخرین فرد پذیرش شده در همه ی مدارسی که انتخاب کرده است، نیز به چشم می خورد.

برای راهنمای مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان، توصیه می کنیم مقاله ی زمان اعلام نتایج تیزهوشان را مطالعه کنید.

نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان

دقیق ترین راه برای اطمینان حاصل کردن از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب، استفاده از نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان است. این نرم افزار با استفاده از درصد دروس آزمون داوطلبان تراز آزمون را محاسبه کرده و با استفاده از بانک اطلاعاتی خود، مشخص می سازد که داوطلب با چه احتمالی در اولویت های انتخابی خود پذیرش می شود.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bama است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]